Naš vpliv na okolje – pisana politika.
Za zmanjšanje in upravljanje našega vpliva na okolje v enoti hotel Prunk se vodimo z naslednjimi načeli:
- Vsi naši zaposleni delajo na temu da preprečijo onesnaževanje okolja ter izboljšajo ohranjanje surovin.
- Skupaj z našimi zaposleni urejamo ravnanje z odpadki in nevarnimi snovi.
- Povečujemo okolijsko zavest in odgovornost dejanj med zaposlenimi.
- Komuniciramo z notranjimi in zunanjimi javnostmi v zvezi z ravnanjem z okoljem.
- Zmanjšujemo pomembne neugodne vplive na okolje.
- Zavezujemo dobavitelje (blaga, storitev) k boljšemu odnosu do okolja.
- Vplivamo na odpadke, ki nastanejo pri administrativnih delih (papir, karton, plastika).
- Vplivamo na spremembe nastale pri izdvajanju gradbenih del in vzdrževanja.
Delovni pogoji naših zaposlenih in človeške pravice
Kot delodajalci smo zagotovili, da so naši delavci seznanjeni z vsemi okoliščinami in zahtevami glede varnosti in zdravja pri delu na delovnem mestu.
Tudi tako smo zagotovili, da je vsak od naših delavcev usposobljen za varno in zdravo delo na delovnem mestu, in sicer ob prvi razporeditvi na delo na delovno mesto in pred izvedbo vsake spremembe, ki bi lahko vplivala na varnost in zdravje na takem delovnem mestu.
Svojim zaposlenimi nudimo stabilnost, jasen smisel pri delu in rast ( tako osebno, kot karierno).
Naši zaposleni čutijo zaupanje v naše vodstvo za kar menimo da je od velikega značaja.
Kot delodajalci ustvarjamo okolje, v katerem vsak lahko izrazi svoje mnenje.
Kot delodajalci menimo da delovno okolje mora podpirati občutek povezanosti in prijateljskega vzdušja.
Kot delodajalci zagotavljamo med delom redne krajše in daljše odmore, ki so sestavni del delovnih nalog na delovnem mestu.
Kot delodajalci pazimo da naši zaposleni ne opravljajo nadurno delo ter tudi tako da imajo 12 urni razmik počitka med izmenami.
Vsak naš zaposleni ima pravico do izbire časa dopusta v trajanju od 14 delovnih dni.
Našimi zaposlenimi, ki niso državljani Slovenije ter pridejo iz drugih držav omogočimo stanovanje ter hrano.
Z našimi zaposleni imamo veliko medsebojno zaupanje.
Naše zaposlene vsakodnevno motiviramo, ker menimo da tako lahko dosežemo pozitivne rezultate.
Vsi naši zaposleni imajo enake pravice in svobodo izražanja ter tudi tako med našimi zaposlenimi potenciramo ne vmešavanje v zasebna življenja in družine svojih sodelavcev.
Vsak naš zaposleni ima pravico do svobode misli, vesti in vere.
Naše zaposlene potenciramo na raznolika izobraževanja in jih v temu podpiramo.
Skupaj z našimi zaposlenimi se zavzemamo za dvig kvalitete in za odgovorno izdvajanje nalog.
Kot delodajalci naše zaposlene spoštujemo, sprejmemo takšne, kot so, spoštujemo različnost, podpiramo timsko delo ter delamo na temu da si vsi člani med seboj zaupajo in imajo občutek varnosti.
Sodelovanje z lokalnimi podjetji za podporo gospodarstvu
Goste obveščamo o lokalnih običajih in tradicijah oziroma o tradicionalnih dogodkih, kot na primer:
- Praznik terana in pršuta https://www.sezana.si/objava/660264
- Martinovanje https://www.visitkras.info/nacrtuj-obisk/dogodki/martinovanje-na-krasu
- Dan odprtih kleti na kraški vinski cesti https://www.visitkras.info/nacrtuj-obisk/dogodki/dan-odprtih-kleti-na-kraski-vinski-cesti
- Dnevi Kobilarne Lipica (v naši neposredni bližini) https://www.lipica.org/sl/events/dan-kobilarne-lipica/
- Pustovanje(tudi o načinu oblačenja oziroma nošenja pustne maske)
- Mali kraški maraton (ta dogodek je postal tradicija našega kraja, saj bo v letu 2023 že 23 verzija, zanj s ponosom za udeležence pripravimo tipično kraško jed – joto https://www.kraskimaraton.si/
Gostom ponujamo tradicionalne lokalne jedi in pijače, ki jih proizvajamo sami:
- jota
- kraški pršut, zašinek in panceta
- kraški teran
- piva.
V našem okolju ni posebnih skupnosti, ki bi imele posebne kodekse oblačenja. Tudi za obiskovanje navedenih kulturnih tradicionalnih dogodkov ni predviden poseben kodeks oblačenja, razen za pustovanje. Gosti so o tem obveščeni.
Povezavo z lokalno skupnostjo ustvarjamo tudi s sponzoriranjem lokalnega košarkarskega kluba KK Mesarija Prunk Sežana (https://kksezana.si/ ), otrokom naših zaposlenih nudimo brezplačno članarino.
V naši neposredni bližini se nahaja Park Škocjanske jame (UNESCO), ki je zavarovano območje, kar gostom pojasnimo, na recepciji so na voljo letaki. Podrobna pravila obnašanja so gostom podana s strani parka samega.
V naši neposredni bližini se nahaja tudi Kobilarna Lipica, letaki so na voljo na recepciji. Goste obveščamo o dogodkih, ki se tam odvijajo.
Na splošno gostom pojasnimo, pravila obnašanja do lokalnih prebivalcev in živali, vendar se ta ne bistveno razlikujejo od pravil, ki so značilna za evropske države. Edina posebnost je odnos do konjev v Kobilarni Lipica in način obnašanja na njenem območju, kar gostom pojasnimo, vendar so jim podrobnejša navodila nudena na kraju samem.
Zagotavljanje kakovosti v enoti hotel Prunk, Sežana
Z namenom, da bi ustvarili spodbudno delovno okolje, imajo vsi zaposleni pravico sooblikovati in načrtovati delovne procese, v katere so vključeni.
Vsak zaposleni nadzira in sporoča pomanjkljivosti v celotnem hotelu.
Vsak zaposleni mora ustvarjati primerno delovno okolje za timsko delo in sodelovanje, tako da so gosti in ostali zaposleni zadovoljni.
Vsak zaposleni je pooblaščen: na primer, če ima gost problem ali želi nekaj posebnega, lahko zaposleni zapusti svoje trenutne/redne delovne aktivnosti in reši problem gosta.
Brezkompromisna čistoča je odgovornost vsakega zaposlenega.
Da bi zagotavljali najboljšo osebno storitev, je dolžnost vsakega zaposlenega, da
identificira in si zapiše individualne preference gostov.
Nikoli ne izgubi gosta. Takojšna odprava/pomiritev je dolžnost vsakega zaposlenega. Vsak, ki sprejme pritožbo, jo mora razrešiti v korist gosta in jo zapisati.
»Nasmehni se – smo na odru«. Vedno ohranjajo pozitivni očesni stik. V komunikaciji z gosti in s sodelavci uporabljajo primerno izrazoslovje (uporabljajo naslednje besede oz. besedne zveze: dobro jutro, seveda, z veseljem bom, z zadovoljstvom).
Naši zaposleni vedno govorijo pozitivno. Vsako zaskrbljenost ali problem povedo za to primerni osebi. Raje pospremijo goste, kot da jim pokažejo z roko, kam morajo iti.
So ponosni na svoj izgled in skrbijo zanj.
Dolžnost vsakega zaposlenega je ustvarjenje varnega in zanesljivega delovnega okolja za goste ter sodelavce. Morajo poznati vse požarne in varnostne procedure ter takoj sporočiti, če opazijo kakšno nevarnost.
Naši zaposleni varčujejo z energijo, vzdržujejo hotel in ščitijo okolje.
Uspešen projekt oblikovanja in implementacije sistema kakovosti je delo večjega števila ljudi ter zavezanosti vseh zaposlenih. Tim so sestavljali:
*generalni direktor,
* vodja gostinstva,
*vodja strežbe,
*vodja kuhinje,
* zunanji skrbnik kakovosti (vzdrževalec hotela).
In Sežana, am 05.01.2022
Hotel Menager
Snježana Vajukič
